Вход с паролем | Регистрация

Логин:
Пароль:
  Забыли пароль?
Заявка на индексацию прайса  Главная  Вход с паролем

CRM

сортировать
цена
-
Полезным быть выгодно. Как зарабатывать больше, помогая клиентам
313,00 RUR
в магазин
12+
Как трудного клиента сделать счастливым. Правила, приемы и техники
319,00 RUR
в магазин
Как превратить разгневанного покупателя в счастливого за 60 секунд
325,00 RUR
в магазин
Клиентоориентированность как способ получения дополнительной прибыли
359,00 RUR
в магазин
Десять смертных грехов маркетинга
380,00 RUR
в магазин
Всегда ваш клиент. Как добиться лояльности, решая проблемы клиентов за один шаг
457,00 RUR
в магазин
Как продавать продукты трудного выбора
494,00 RUR
в магазин
Как продать слона
509,00 RUR
в магазин
Как создать продукт, который купят. Метод Lean Customer Development
535,00 RUR
в магазин
16+
Идеальный маркетинг. О чем забыли 98% маркетологов
582,00 RUR
в магазин
Прыжок в мечту, или Продажи в B2B. Как выигрывать в два раза больше корпоративных тендеров
607,00 RUR
в магазин
The Automatic Customer
849,00 RUR
в магазин
Техника продаж крупным клиентам. 111 вопросов и ответов
1 077,00 RUR
в магазин
Customers for Life
1 219,00 RUR
в магазин
Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content
1 419,00 RUR
в магазин
CHALLENGER CUSTOMER, THE
1 481,00 RUR
в магазин
AUTOMATIC CUSTOMER, THE
1 630,00 RUR
в магазин
Управление ключевыми клиентами. Эффективное сотрудничество, стратегическое партнерство и рост продаж
1 779,00 RUR
в магазин
Customer Experience For Dummies
1 819,00 RUR
в магазин
Service Design for Business: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience
1 929,00 RUR
в магазин
How to Say it: Creating Complete Customer Satisfaction
2 008,00 RUR
в магазин
Instagram Power: Build Your Brand and Reach More Customers with the Power of Pictures
2 199,00 RUR
в магазин
Woo, Wow, and Win
2 304,00 RUR
в магазин
Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want
2 699,00 RUR
в магазин
Amazement Revolution: Seven Customer Service Startegies to Create an Amazing Customer (& Employee) Experience
2 778,00 RUR
в магазин
The Customer Service Revolution: Overthrow Conventional Business, Inspire Employees, and Change the World
2 778,00 RUR
в магазин
The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback
2 799,00 RUR
в магазин
Children as the Target Group of Customer Relationship Management
2 849,00 RUR
в магазин
Can store design improve differentiation in the mind of the customer?
2 899,00 RUR
в магазин
What's the Future of Business: Changing the Way Businesses Create Experiences
2 911,00 RUR
в магазин
CRM activities in the growth and expansion of hotel industry
3 019,00 RUR
в магазин
Effects of Sales Force Motivation on Customer Satisfaction
3 129,00 RUR
в магазин
Customer Centricity: A Sense Making Framework for Developing Economies
3 990,00 RUR
в магазин
Data Mining Techniques to Acquire New Customers
3 990,00 RUR
в магазин
The Art of Gaining and Retaining Customers
3 999,00 RUR
в магазин
The Interdependence of Employee and Customer Satisfaction
4 219,00 RUR
в магазин
Addressing the drivers of Customer Relationship Management Systems
4 369,00 RUR
в магазин
Voices into Choices: Acting on the Voice of the Customer
4 543,00 RUR
в магазин
Effectiveness of CRM in HAAGA-HELIA
4 669,00 RUR
в магазин
Service Management and Customer Satisfaction
4 669,00 RUR
в магазин
Customer Relationship Management (CRM)
4 669,00 RUR
в магазин
Failure Elements of Implementing CRM Systems in Malaysian Enterprises
4 669,00 RUR
в магазин
Effect of Service Delivery and Quality on Customer Satisfaction
4 669,00 RUR
в магазин
Service quality and Russian customer'' satisfaction
4 669,00 RUR
в магазин
Adding Customer Value Through Effective Distribution Strategy
4 669,00 RUR
в магазин
Foundations of a Customer- Oriented Strategy
4 669,00 RUR
в магазин
Crm,Consumer Protection and Working of Consumer Protection Act
4 669,00 RUR
в магазин
Proactive-Reactive Customer Integration during New Service Development
4 749,00 RUR
в магазин
Service Quality and its Effect on Customer Satisfaction
4 749,00 RUR
в магазин
Most significant factor of billboard in attracting customer attention
4 749,00 RUR
в магазин
Service quality and customer satisfaction
4 749,00 RUR
в магазин
CUSTOMER SATISFACTION TOWARDS TECHNOLOGY
4 929,00 RUR
в магазин
Influence of CRM Strategies used by Synthetic Hair Manufacturers-Kenya
4 999,00 RUR
в магазин
Service Quality and Customer Satisfaction
4 999,00 RUR
в магазин
An Examination of Customer Expectation & Experience of Service Quality
5 590,00 RUR
в магазин
Implementing a CRM Tool
5 590,00 RUR
в магазин
CRM implementation in inbound Contact Center: Issues and Challenges
6 090,00 RUR
в магазин
Customer Satisfaction and Loyalty in Retailing
6 190,00 RUR
в магазин
Strategy to Customer Loyalty: Building CSR & Service Quality
6 190,00 RUR
в магазин
Customer Relationship Management Strategies
6 690,00 RUR
в магазин
Handbook of Customer Relationship Management
6 790,00 RUR
в магазин
Online Customers' Purchase Decision
7 490,00 RUR
в магазин
Managing complexity of customer-service provider relationships
7 490,00 RUR
в магазин
Customer Service in the Public Sector
7 490,00 RUR
в магазин
Getting customers to love your brand
8 990,00 RUR
в магазин
A Study on customer loyalty of corporate retail outlets in select
11 890,00 RUR
в магазин
Реклама