$
Вход с паролем | Регистрация

Логин:
Пароль:
  Забыли пароль?
Главная  Предложить прайс-лист  Вход с паролем

CRM

сортировать
цена
-
Война за клиента. Лояльность раз и навсегда
165,00 RUR
в магазин
Как превратить разгневанного покупателя в счастливого за 60 секунд
303,00 RUR
в магазин
12+
Как трудного клиента сделать счастливым. Правила, приемы и техники
329,00 RUR
в магазин
Десять смертных грехов маркетинга
379,00 RUR
в магазин
Полезным быть выгодно. Как зарабатывать больше, помогая клиентам
399,00 RUR
в магазин
Всегда ваш клиент. Как добиться лояльности, решая проблемы клиентов за один шаг
459,00 RUR
в магазин
Клиентоориентированность как способ получения дополнительной прибыли
509,00 RUR
в магазин
Как создать продукт, который купят. Метод Lean Customer Development
539,00 RUR
в магазин
Как продавать продукты трудного выбора
559,00 RUR
в магазин
Прыжок в мечту, или Продажи в B2B. Как выигрывать в два раза больше корпоративных тендеров
579,00 RUR
в магазин
Маркетинговое мышление
589,00 RUR
в магазин
16+
Идеальный маркетинг. О чем забыли 98% маркетологов
589,00 RUR
в магазин
Больше денег от вашего бизнеса. Партизанский маркетинг в действии
669,00 RUR
в магазин
Как продать слона
679,00 RUR
в магазин
The Automatic Customer
959,00 RUR
в магазин
Техника продаж крупным клиентам. 111 вопросов и ответов
1 079,00 RUR
в магазин
Мудрый рекламодатель
1 449,00 RUR
в магазин
CHALLENGER CUSTOMER, THE
1 535,00 RUR
в магазин
THE CUSTOMER SERVICE SURVIVAL KIT: WHAT TO SAY TO DEFUSE EVEN THE WORST CUSTOMER SITUATIONS
1 544,00 RUR
в магазин
DELIGHT YOUR CUSTOMERS: 7 SIMPLE WAYS TO RAISE YOUR CUSTOMER SERVICE FROM ORDINARY TO EXTRAORDINARY
1 544,00 RUR
в магазин
Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content
1 619,00 RUR
в магазин
AUTOMATIC CUSTOMER, THE
1 630,00 RUR
в магазин
Customers for Life
1 665,00 RUR
в магазин
KLOUT MATTERS: HOW TO ENGAGE CUSTOMERS, BOOST YOUR DIGITAL INFLUENCE AND RAISE YOUR KLOUT SCORE FOR SUCCESS
1 672,00 RUR
в магазин
Customer Experience For Dummies
1 999,00 RUR
в магазин
7 TENETS OF TAXI TERRY: HOW EVERY EMPLOYEE CAN CREATE AND DELIVER THE ULTIMATE CUSTOMER EXPERIENCE
2 007,00 RUR
в магазин
How to Say it: Creating Complete Customer Satisfaction
2 008,00 RUR
в магазин
Instagram Power: Build Your Brand and Reach More Customers with the Power of Pictures
2 009,00 RUR
в магазин
Service Design for Business: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience
2 079,00 RUR
в магазин
DISNEY U: HOW DISNEY UNIVERSITY DEVELOPS THE WORLD'S MOST ENGAGED, LOYAL, AND CUSTOMER-CENTRIC EMPLOYEES
2 132,00 RUR
в магазин
LOYALTY 3.0: HOW BIG DATA AND GAMIFICATION ARE CHANGING THE RULEBOOK ON CUSTOMER AND EMPLOYEE ENGAGEMENT
2 132,00 RUR
в магазин
THE INNOVATIVE SALE: UNLEASH YOUR CREATIVITY FOR BETTER CUSTOMER SOLUTIONS AND EXTRAORDINARY RESULTS
2 132,00 RUR
в магазин
Управление ключевыми клиентами. Эффективное сотрудничество, стратегическое партнерство и рост продаж
2 209,00 RUR
в магазин
CUSTOMER EXPERIENCE 3.0: HIGH-PROFIT STRATEGIES IN THE AGE OF TECHNO SERVICE
2 258,00 RUR
в магазин
THE CUSTOMER CULTURE IMPERATIVE: A LEADER'S GUIDE TO BUILDING A CUSTOMER-CENTRIC CULTURE THAT DRIVES SUPERIOR PERFORMANCE
2 383,00 RUR
в магазин
Can store design improve differentiation in the mind of the customer?
2 780,00 RUR
в магазин
Children as the Target Group of Customer Relationship Management
2 881,00 RUR
в магазин
Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want
2 959,00 RUR
в магазин
The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback
2 990,00 RUR
в магазин
What's the Future of Business: Changing the Way Businesses Create Experiences
3 017,00 RUR
в магазин
CRM activities in the growth and expansion of hotel industry
3 079,00 RUR
в магазин
Effects of Sales Force Motivation on Customer Satisfaction
3 165,00 RUR
в магазин
DYNAMIC CUSTOMER STRATEGY: BIG PROFITS FROM BIG DATA
3 764,00 RUR
в магазин
Customer Centricity: A Sense Making Framework for Developing Economies
4 030,00 RUR
в магазин
Data Mining Techniques to Acquire New Customers
4 030,00 RUR
в магазин
The Art of Gaining and Retaining Customers
4 040,00 RUR
в магазин
The Interdependence of Employee and Customer Satisfaction
4 040,00 RUR
в магазин
Addressing the drivers of Customer Relationship Management Systems
4 415,00 RUR
в магазин
Failure Elements of Implementing CRM Systems in Malaysian Enterprises
4 713,00 RUR
в магазин
Crm,Consumer Protection and Working of Consumer Protection Act
4 713,00 RUR
в магазин
Effectiveness of CRM in HAAGA-HELIA
4 713,00 RUR
в магазин
CUSTOMER SATISFACTION TOWARDS TECHNOLOGY
4 713,00 RUR
в магазин
Foundations of a Customer- Oriented Strategy
4 713,00 RUR
в магазин
Adding Customer Value Through Effective Distribution Strategy
4 713,00 RUR
в магазин
Effect of Service Delivery and Quality on Customer Satisfaction
4 713,00 RUR
в магазин
Service quality and Russian customer'' satisfaction
4 713,00 RUR
в магазин
Customer Relationship Management (CRM)
4 713,00 RUR
в магазин
Service Management and Customer Satisfaction
4 713,00 RUR
в магазин
Influence of CRM Strategies used by Synthetic Hair Manufacturers-Kenya
4 800,00 RUR
в магазин
Service Quality and its Effect on Customer Satisfaction
4 800,00 RUR
в магазин
Most significant factor of billboard in attracting customer attention
4 800,00 RUR
в магазин
Proactive-Reactive Customer Integration during New Service Development
4 800,00 RUR
в магазин
Service quality and customer satisfaction
4 800,00 RUR
в магазин
Service Quality and Customer Satisfaction
4 800,00 RUR
в магазин
An Examination of Customer Expectation & Experience of Service Quality
5 377,00 RUR
в магазин
Voices into Choices: Acting on the Voice of the Customer
5 450,40 RUR
в магазин
CRM implementation in inbound Contact Center: Issues and Challenges
6 090,00 RUR
в магазин
Customer Satisfaction and Loyalty in Retailing
6 243,00 RUR
в магазин
Strategy to Customer Loyalty: Building CSR & Service Quality
6 243,00 RUR
в магазин
Handbook of Customer Relationship Management
6 541,00 RUR
в магазин
Customer Relationship Management Strategies
6 723,00 RUR
в магазин
Customer Service in the Public Sector
7 599,00 RUR
в магазин
Managing complexity of customer-service provider relationships
7 599,00 RUR
в магазин
Online Customers' Purchase Decision
7 599,00 RUR
в магазин
Getting customers to love your brand
9 128,00 RUR
в магазин
A Study on customer loyalty of corporate retail outlets in select
12 013,00 RUR
в магазин
Реклама